Založ si blog

Aké ťažké je žiť na Slovensku a byť iný (napr. GAY)

Čierny, biely, oranžový… Rus, Maďar, Austrálčan.. Na začiatku sme upaľovali bosorky a Zem bola rovná doska.  Potom sme ženám nedovolili voliť. Teraz zakazujeme interrupcie a nechceme zveriť deti do výchovy gayom. A ďalej?

Ako mi minule povedal rozumný  a vzdelaný kolega, ktorého si skutočne vážim:

„Akože chápem, že chcú registrované partnerstvá. Veď nech po sebe dedia, nech majú právny nárok na informácie aj starostlivosť. Veď nech poberajú vdovský dôchodok. Napríklad keď jeden z partnerov má nehodu, tak toho druhého ani nepustia za ním do nemocnice. Nemá právo na informácie, lebo nie sú RODINA. To musí byť hrozné! Tomu rozumiem. Ale adoptovať deti? To nie. To je už moc!“

„A prečo s tým nesúhlasíš?“

„Zlatko, poviem ti takto: Veď keď nejaké dieťa vidí ako sa dvaja chlapi cmukajú. Začne si myslieť, že je to normálne!  Čo ono vie, že rodina sú žena a muž? Vychovajú gayov.“

„Ale prosím ťa.“ Rozosmiala som sa z plného hrdla a myslela som to úprimné. „Ach ty moje.“ Pohľadali som ho po tvári. „Veď tomu ani sám neveríš.“

Ja netvrdím, že je niečo normálne  alebo „nenormálne“. Ale pozrime sa aj na tie naše NORMÁLNE  rodiny. A to je normálne, keď ožratý foter  mláti matku? A deti sa prizerajú… Len sa toľko netvárte  a nehrajte na ľudí s morálkou. Koľko z Vás malo také detstvo alebo susedov? Koľkí z vás počuli náreky cez stenu a nikdy nič neurobili, lebo sa báli? Koľkí z vás nevedeli čo si majú myslieť a boli bezradní? Byť alibistom je podľa vás normálne? A teraz z každého dieťaťa čo malo alkoholika za rodiča vyrastie alkoholik? Každá žena sa nechá otĺkať? „Nie“ . Práve naopak. Lebo také deti čo si tým prešli by nikdy nedovolili aby ich dieťa zažilo to isté. Na vlastnej koži. Práve takíto ľudia, čo takéto peklo prežijú alebo INAKOSŤ, práve takíto sú tí najsilnejší a aj chápu tú svetovú INAKOSŤ.

Koľko heterosexuálnych manželstiev sa rozvádza? Na Slovensku? Neviete? Každé druhé.  A to je normálne? Je normálne, keď dieťa chodí na dva týždne k jednému rodičovi a potom druhému. Má dva domovy a pozerá sa ako má mama iné decko s druhým mužom a tomu hovorí „ujo“, lebo tata už jedného má.  Alebo je normálne, keď žena dostane na decko alimenty 100 eur? Aj to len trikrát za rok, lebo je zrovna kríza. Od podnikateľa, čo sa vyváža v audine a má nulové daňové priznanie, ale úžasného právnika.  A náklady na dieťa sú štyristo a viac? Lebo dieťa nie je len strava, šaty, lieky a električenka. Dieťa je aj nižší plat pre matku, lebo musí pracovať, ale nemôže brať nadčasy alebo byť viac flexibilná, bo chodí pre dieťa do školy a potom ťahá druhú zmenu doma. Dieťa sú aj očerky, krúžky a pomôcky do školy. Najprv dve eurá, potom štyri, nakoniec päťdesiat. Dieťa sú aj školské výlety, víkendy, plaváreň, knižka, časopis, žuvačky v obchode a milión maličkostí, na ktoré si ani nespomeniete. Tak čo nekúpiš? Veď nech má decko detstvo.

To je normálne, keď zapnete správy a vidíte ako po sebe v parlamente hádžu stoličky? To je normálne, keď slovo korupcia kričí z každého rádia a decko sa ho naučí vyslovovať skorej ako mama a tato? To je normálne, keď politik vyhlási „že pome v tankoch na Maďarov“ a ešte má podporu! To je normálne, keď čakáme u lekára pol dňa a pritom sme vybavení za tri minúty? A to nespomínam tie početné sexuálne kauzy poniektorých farároch, ktorým rodičia (muž a žena) slepo dôverovali.

Koľkí z Vás sa správajú nenormálne? Nemusí to byť úmyselné, ale skrátka vás k tomu situácia dohnala. Koľkí z vás ľudí? A vy a napriek tomu máte právo mať rodinu? Právo mať deti, mať niekoho kto bude s vami na Vianoce aj za pár rokov. Niekoho kto sa o vás postará, keď budete na dôchodku, lebo budeme realisti – štát to asi neurobí.  Nebude mať z čoho!

Môžete milovať, môžete vychovávať, môžete hladiť a starať sa o ľudskú bytosť? Môžete si adoptovať ak vás príroda obrala o možnosť rozmnožovania? Áno môžete.  A teraz sa spýtajte prečo oni nemôžu? Prečo im tú možnosť chcete zobrať? Čo oni nie sú ľudská bytosť? Sú to tiež len ľudia? Áno, obyčajní ľudia! A milujú rovnako ako milujeme my všetci. Robia tie isté chyby čo robíme aj my. A tie deti čo máme – všetky sa rodia do tak veľmi NENORMÁLNEHO sveta, že dôvodov na zmätok majú milión. Takže to, že deti uvidia sa bozkávať dvoch mužov (aj keď ich otcov) z nich „monštrá“ určite neurobí. Okrem toho väčšina bude vždy heterosexuálne orientovaná a to uvidia deti všade. Len toho porozumenia by naše deti potrebovali  vidieť viac.

„Mami prečo sa ten ujo bozkáva s tým ujom?“

„Zlatko to sú gayovia. Vieš láska nemusí byť len medzi ženou a mužom. Láska je medzi dvomi ľuďmi, ktorí sa našli. Rodina môžu byť muž a žena, muž a muž  a žena so ženou. Najčastejšie však žena s mužom. Všetci ľudia nie sú rovnakí, ale keď sú iní, tak to neznamená, že sú zlí. Láska je jednoducho krásna a vzácna. V každom veku a podobe.“

Strach nás Slovákov opantal. Treba sa ho zbaviť. Vyrásť. A možno potom začneme riešiť aj skutočné problémy, čo tu v našej krajine máme aby sa tu všetkým deťom žilo lepšie. SPOLOČNE. A prestaneme sa  nechávať využívať tými, čo na tom vašom STRACHU len profitujú. Zmena je v nás.

Ja osobne by som napríklad radšej vyrastala v rodine s dvomi otcami, ktorí by ma ľúbili. Ktorí by ma vodili do školy a zo školy. Spravili by mi každé ráno desiatu. Na narodeniny by mi upiekli tortu. Hrali by so mnou futbal alebo ma vozili na tanečnú. Pomohli by mi s matematikou a prenášaním cez desiatky. Vybrali by so mnou strednú školu. S oboma by som si zatancovala na stužkovej. Mali by strach, keď by som išla na svoje prvé rande. Boli by mi vzorom. Odprevadili by ma k oltáru. Postrážili by mi deti – vnúčatá, kým by som bola s manželom na romantickej večeri. Chcela by som mať nad krbom fotku  z rodinne oslavy a nie sa vyrastať v deckom domove a trápiť sa otázkou prečo ma moji rodičia opustili. Prečo ma nemilovali. Prečo som otehotnela v šestnástich s mužom, ktorí mi vravel, že ma miluje a ja som mu tak veľmi chcela uveriť. Nechcela by som aby moje dieťa išlo na adopciu do rodiny (muž a žena), ktorá sa rozviedla… atď. atď.

Pre tých ktorí chcú pochopiť viac odporúčam knihu:  TAMARA TAINOVÁ – Je to inak mami… Evitapress

ps: nie som gay, lesba, nemám  otca alkoholika ani som nevyrastala v detskom domove a nepoznám žiadneho gay.. viem však aké náročné, že žiť na SK a byť iný – v hocičom. Som presvedčená, že to viete aj vy… tak im skúste porozumieť…

Záhadný jazyk aspergerov

16.11.2016

Vraví sa, že koľko jazykov vieš, toľkokrát si človekom. Aspoň tak mi vždy hovorievala moja mama. Taktiež vravievala: „Len sa uč, veď sa učíš pre seba.“ A tak som sa učila. A keď som porodila dieťa, ktoré už od ranného veku vnímalo svet inak ako jeho rovesníci, tak som sa rozhodla, že sa naučím jeho jazyk. Že sa naučím ten unikátny spôsob, akým vníma svet. [...]

Takto vychovávame (vychovávate) svoje deti – aby nenávideli a odsudzovali

12.09.2016

Zverím sa vám s jedným príbehom, ktorý mi napísala moja kamarátka: Dnes podvečer sme sa so synom vybrali na ihrisko na typickom sídlisku v Bratislave. Od štvrtka poobede bol Max chorý doma – žalúdočné problémy. Dnes mu konečne bolo lepšie, tak sme sa tešili, že má späť svoju rutinu, a že môžeme stráviť pár hodín vonku. Môj syn má dva a pol roka a je neverbálny [...]

Známky nie sú všetko

06.07.2016

Posledný školský deň máme za sebou. Prváčikovia odovzdali váženým pani učiteľkám bonboniéry a orchidey z Lidla v kvetináčoch. Školské brány sa zatvorili. Ostalo len vysvedčenie. Čo to však v skutočnosti znamená? Niektorí majú prázdniny a iní len oči pre plač. Celý náš rezort školstva sa nám tu rúca ako domček z karát. Všetci sú nespokojní, všetci [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

adhd

aj hyperaktivta vie byť krásna... blog o tom ako nás môžu odlišnosti posilniť... zozbierané skúsenosti rodičov hyperaktívnych detí (detí s poruchami pozornosti) a tiež detí s aspergerovým syndrómom, detí s DYS - poruchami, nadaných detí, detí s fetálnym alkoholovým syndrómov... pretože všetci tu plávame spolu a zažívame to isté

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 140783x
Priemerná čítanosť článkov: 7410x

Autor blogu

Kategórie